حیدر سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید برای تعطیلی حدود یک ماهه بازی‌های لیگ و رده ها به علت شیوع بیماری کرونا می بایست بهتر تصمیم گیری می شد چراکه این تعطیلی و فشردگی بازی‌ها پس از پشت سر گذاشتن این موضوع می تواند در عدم آمادگی بازیکنان تاثیر پذار باشد.

وی با بیان اینکه این تعطیلی احتمالا لغو مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی کشورمان را به همراه داشته باشد، خاطرنشان کرد: شیوع بیماری کرونا باعث شده که مسابقات لیگ برتر، جام باشگاه‌های آسیا و مقدماتی تیم ملی را در بربگیرد که باید تیم های لیگ برتری بدنسازی مناسب را برای ایده آل کردن فرم بدنی بازیکنانشان اتخاذ کنند.

این کارشناس داوری با اشاره به اینکه این شرایط ادامه لیگ برتر را تحت تاثیر قرار خواهد داد، اضافه کرد: این تعطیلی می تواند در آینده برگزاری نشدن لیگ را در پی داشته باشد که می‌بایست در خصوص فدراسیون برنامه ریزی کرد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: درپی شیوع بیماری کرونا، فدراسیون والیبال لیگ خود خود را قبل از شروع تعطیل کرد که می‌بایست در این خصوص برای سایر رشته های ورزشی چنین چیزی اتخاذ می شد تا آسیب دیدگی های آنی برای ورزشکاران به وجود نیاید.

تاکنون بیش از ۲ هزار نفر را در کشور به این بیماری مبتلا شده اند که آمار فوت شدگان ۹۲ نفر بوده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.