به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، «سیاوش زابلی» افزود: اقدامات ویژه اجرایی اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری(موش) در شش ماهه دوم سال جاری و در آستانه بهار ۹۹ با هدف شناسایی، طعمه گذاری، انسداد منافذ و کلونی های فعال و جمع آوری لاشه جانوران موذی به صورت مستمر در سطح ورودی غربی پایتخت انجام شد.

وی گفت: این فعالیت در اطراف مدارس، اماکن آموزشی و فرهنگی، مساجد، حسینیه ها و تکایا؛ از طریق "طعمه گذاری، لانه کوبی و انسداد منافذ" همچنان درحال انجام است.  

 زابلی گفت که به منظور افزایش اثربخشی کنترل و مبارزه با موش و کاهش جمعیت دیگر جانوران مضر شهری، همکاری های خوبی از طرف اداره ساماندهی با نواحی سه گانه و همچنین اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در خصوص مباحث آموزشی و اطلاع رسانی به شهروندان انجام شد تا در این زمینه فعال تر از گذشته اقدامات اثر بخشی انجام شود.

معاون شهردار منطقه ۲۱ یادآور شد: تمامی معابر مستعد کلونی موش در سطح نواحی سه گانه منطقه ۲۱ به ویژه در بلوارهای اصلی(تهرانسر) و لاله ناحیه یک به صورت سرتاسری مورد بررسی دقیق قرار گرفته و نسبت به طعمه گذاری و انسداد آنها اقدام شده است.

منطقه ۲۱ از غربی‌ترین مناطق  شهر تهران است و در امتداد و جنوب منطقه ۲۲ (در جنوب اتوبان تهران-کرج) و در غرب مناطق ۹ و ۵ واقع شده و مرکزیت آن تهرانسر است.

 تهرانسر محله ای است در غرب تهران در کیلومتر ۸ بزرگراه شهید لشگری. به طول تقریباً ۱ کیلومتر در راستای جاده مخصوص و ۳ کیلومتر به سمت جنوب. فی ما بین بزرگراه فتح و بزرگراه شهید لشگری. از غرب نیز به بزرگراه آزادگان منتهی و از شرق نیز به رودخانه کن منتهی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.