سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره جزییات این حادثه گفت:  ساعت ۱۲:۴۰ ظهر امروز حادثه گرفتار شدن فردی در فضای بین دو ساختمان مسکونی که اصطلاحا به آن درز انقطاع گفته می شود در خیابان ستارخان، خیابان همایون شهر جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و پس از آن ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

«سید جلال ملکی» افزود: محل حادثه ۲ باب ساختمان مسکونی در مجاورت یکدیگر بود که یک مرد حدود ۴۵ ساله ایرانی در روی سطح پشت بام مشغول انجام کاری بود که به دلیل نامشخصی به درز بین انقطاع دو ساختمان که حدود نیم متر عرض داشت سقوط کرد.  

وی ادامه داد: احتمالا درز انقطاع این دو ساختمان از استاندارد کافی برخوردار نبود به همین دلیل این فرد از طریق این درز از پشت بام به طبقه منهای یک سقوط کرده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در این عملیات ابتدا محل گرفتار شدن این فرد را بعد از بررسی مشخص کرده و با احتیاط کامل دیوار را شکسته و موفق شدند این فرد را که دچار شکستگی‌ها و آسیب‌ شده بود خارج کنند.

به گفته وی، این فرد زنده اما مصدوم توسط تکنسین های اورژانس روانه مراکز درمانی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به کارگران ساختمانی توصیه کرد که به هنگام کار در ارتفاعات از وسایل ایمنی استاندارد استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.