سردار کیومرث عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مردم مبنی بر احتکار مقادیر زیاد لوازم بهداشتی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک وپدهای الکی در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی پلیس طی دو روز گذشته، علاوه بر عاملین احتکار، محل دپوی این کالاها در یکی از مناطق پاکدشت شناسایی شد و روز گذشته پلیس با اخذ مجوز از مراجع قضایی، به محل وارد و نسبت به دستگیری این افراد اقدام کرد.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این مکان، بیش از ۵۰۱ هزار قلم انواع ماسک، لوازم بهداشتی، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و پدهای الکی با ارزش بیش از ۵۲ میلیارد ریال کشف گردید.
عزیزی اظهار کرد: در این عملیات چهار نفر دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه احتکار، قاچاق و یا توزیع خارج از شبکه اقلام بهداشتی، مراتب را با شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: آن دسته از افرادی که از شرایط حاکم بر جامعه در شیوع ویروس کرونا سوء استفاده کرده و در پی مال‌اندوزی هستند باید بدانند که پلیس و دستگاه قضایی در حوزه سلامت مردم، هیچ گونه گذشتی از متخلفین نخواهد داشت و باید این افراد، پلیس را در مقابل خود بدانند.
پاکدشت با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.