به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، در راستای اقدامات پیشگیرانه‌ این نهاد مبنی بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی برای حفظ سلامت شهروندان فعلا یک هفته به تاخیر خواهد افتاد.

طبق اعلام قبلی و توزیع فراخوان، مقرر بود این رویداد ۱۵ اسفند برگزار شود.

براساس این گزارش، فراخوان دومین رویداد جایزه کارآفرینی اجتماعی زنان همزمان با شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی اسفندماه امسال به همت اداره کل امور بانوان و با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منتشر شده است.

رقابت کارآفرینان اجتماعی در حوزه‌های حل مسائل اجتماعی، ایجاد فرصت‌های شغلی برای زنان و توانمندسازی زنان از اهداف و محورهای این رویداد است.

زمان ثبت نام در دومین رویداد جایزه کارآفرینی اجتماعی زنان از یکم تا هفتم اسفندماه تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Info.banovan@tehran.ir مراجعه و یا با شماره‌ تلفن‌های  ۰۹۱۰۹۲۴۰۴۰۸ و ۹۶۰۲۱۹۶۳ - ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، تمامی نشست‌ها و همایش‌های عمومی در سطح مناطق شهرداری تهران برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و پیشگیری از بیماری کرونا لغو شده است.

بیماری کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲ هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون  ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته‌اند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۶۴ و تعداد افراد فوت شده به ۱۲ نفر رسیده است.

کرونا همان آنفلوآنزای معمولی است و حداقل ۵۰ سال است که این ویروس در دانشگاه های علوم پزشکی شناخته شده و چند سال قبل نیز با عنوان ویروس سارس گسترش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.