حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پیرو اطلاعیه صادره از سوی ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا، کلیه مسابقات استان تهران از فردا لغو و در صورت شیوع این ویروس زمان آن افزایش خواهد یافت.

رییس هیات فوتبال استان تهران خاطر نشان کرد: هم اینک کلیه دوره های مربی گری، داوری و مدارس آموزشی پایه فوتبال استان که به صورت گروهی فعالیت دارند،  تعطیل شده است.

وی سه اصل اساسی فیفا را عدالت، سلامت و لذت از بازی‌های فوتبال برشمرد و گفت: سلامتی بازیکنان و تماشاگران برای ما بسیار حائز اهمیت است و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

به گفته شیرازی امیدواریم که با نظر ستاد پزشکی کشور و فدراسیون پزشکی ورزشی این بحران کنترل و سلامتی مردم حفظ شود.

پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، اعلام شد که از روز دوشنبه پنجم اسفند ماه تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم در تمام رده های سنی به مدت ۱۰ روز لغو شد.

سه مدرسه فوتبال استان تهران پلمب شد

رییس هیات فوتبال استان تهران با اشاره به اینکه در راستای نظارت بیشتر از مدراس فوتبال، بازرسان و کارشناسان این هیات از این مراکز بازدید کردند افزود: از ابتدای امسال تاکنون سه مدرسه فاقد مجوز در پایتخت پلمب شد.

وی بیان کرد: این پلمب‌ها بیشتر در خصوص نداشتن آبخوری استاندارد، رختکن، ناکافی بودن توپ تمرینی، گفتمان نادرست و نبود مربی تخصصی در حین تمرین برشمرد.

براین اساس ۱۵۳ مدرسه قانونی فوتبال در سطح استان فعالیت دارند که ۲ مورد آن ویژه دختران و مابقی در اختیار پسران هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.