مسعود ثقفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخش قابل توجهی از فرهنگیان نیز در برگزاری انتخابات مشارکت دارند و در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت.
وی افزود: ۸۷ هزار دانش‌آموز تهرانی رای اولی محسوب شده و برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

ثقفی درباره تعطیلی مدارس در روز بعد از انتخابات (شنبه- سوم اسفند) گفت: روز جمعه بعدازظهر بررسی‌های لازم انجام می‌شود و با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و آرا، اگر فرصت بیشتری برای شمارش آرا مورد نیاز باشد، احتمال تعطیلی مدارس وجود دارد و در همان روز تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان تهران در مجموع ۳۵ نماینده در مجلس دارد که تعداد ۳۰ نفر از آنان را نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تشکیل می‌دهند.

انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان از جمله تهران برگزار می‌شود، این انتخابات نیز روز دوم اسفندماه امسال به همراه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

در این انتخابات در استان تهران ۱۷ نفر برای تصدی سه کرسی این استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این افراد جایگزین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی و آیت الله سیدابوالفضل میرمحمدی در مجلس خبرگان خواهند شد.   

تبلیغات نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان از هفدهم بهمن و مجلس شورای اسلامی از بیست و چهارم بهمن در سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.