حسین کاغذلو شنبه شب در جلسه مشترک اعضای هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهارداشت: در جریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ورامین، پیشوا و قرچک ۲۰ نفر شامل ۱۸ مرد و ۲ زن برای کسب یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آیین نامه اجرایی آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد،  از  ۱۳۴ هزار و ۳۵۷ رأی مأخوذه حسین نوش آبادی با کسب ۴۴۱۷۵ رأی راهی مجلس شورای اسلامی شد.

کاغذلو با اشاره به همدلی و همکاری تمامی اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی در اجرای قانونمند انتخابات، از حماسه حضور مردم شهرستان ورامین در انتخابات دوم تقدیر کرد.

وی افزود:در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان دماوند برای قبول شکایات آماده می باشد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک افزود: بر اساس تبصره های ۱و۲و۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت، داشته باشند می توانند ظرف مدت هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (درصورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد ضمن آن که در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم کند و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۶۵۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.