به گزارش روز شنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان این استان در بعضی ساعات با غبار رقیق محلی و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر انتظار می رود.

همچنین فردا یکشنبه تا صبح دوشنبه بدلیل نبود وزش باد قابل ملاحظه، در بعضی ساعات شاهد افزایش نسبی غبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود و از دوشنبه با ورود سامانه بارشی انتظار ابرناکی و طی روز سه شنبه و چهارشنبه انتظار بارش باران و در ارتفاعات انتظار بارش باران و برف داریم که در بعضی ساعات وزش باد شدید با رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

کاهش قابل ملاحظه دما از سه شنبه تا پنجشنبه و بارش برف و کولاک برف در بعضی نقاط شمالی و ارتفاعات استان از چهارشنبه تا پنجشنبه پیش بینی می شود. طی مدت فعالیت سامانه بارشی، در سطح شهر به دلیل بارندگی و مه و در ارتفاعات به دلیل مه و کولاک برف امکان اختلال در تردد شهری و بین شهری وجود دارد.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای شنبه(۱۶ و ۶)، یکشنبه (۱۶ و ۷)، دوشنبه(۱۷ و ۹)، سه شنبه(۱۲ و ۵)، چهارشنبه(۹ و ۲) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ورامین با ۲۰ درجه و فیروزکوه- امین آباد با منفی ۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.