«علی اعطا» امروز شنبه با انتشار مطلبی در توئیتر خود نوشت: در روزهای اخیر شهردار منطقه ۱۳ که مشکوک به ابتلا به ویروس کروناست، با تعدادی از اعضا و مدیران شورا جلسه داشته است .

وی افزود: به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم هم اکنون جلسه فوق العاده هیأت رییسه تشکیل شده است و نتیجه جلسه را بطور  شفاف اطلاع رسانی خواهد کرد.

اعطا همچنین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی در این باره در شورا گرفته نشده است و اخبار مبنی بر تعطیلی شورا صحت ندارد.

در همین حال، «غلامحسین محمدی» رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از طریق توئیتر، احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 را به ویروس کرونا تایید کرد و نحوه اطلاع رسانی روابط عمومی منطقه یادشده را در این زمینه مورد انتقاد شدید قرار داد.

محمدی نوشت: «روابط عمومی منطقه 13 شهرداری تهران مرتکب خطایی فاحش گردید و چرخه اطلاع رسانی صحیح و صادقانه را مخدوش نمود. یقینا، برخورد خواهد شد.»

وی افزود: «جهت استحضار شهروندان، شهردار منطقه 13 که مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا است در بیمارستان تحت نظر می باشد و برای وی آرزوی سلامتی داریم.»

محمدی در توئیت دیگری تصریح کرد: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا که در کمال هماهنگی با وزارت بهداشت انجام خواهد شد صرفا از طریق این حساب و پایگاههای خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می پذیرد.

پیش از این ، «کیانوش جعفری» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد ابتلای «مرتضی رحمان‌زاده» شهردار این منطقه به کرونا گفته بود: «آقای رحمان‌زاده از دو هفته پیش گرفتار سرماخوردگی شدید بوده و به علت ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است. در حال حاضر، حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی ندارد.»

وی تاکید کرده بود: اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه مبتلا به کرونا است، صحت ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.