به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان ری در حالی به ساعات پایانی خود می رسد که ۳۵ خبرنگار، عکاس و فیلمبردار از ساعات اولیه آغاز انتخابات همراه و همگام با مسئولان کار پوشش حضور مردم را بر عهده گرفتند.

خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ری علاوه بر پوشش لحظه‌ای حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان ری در خبرگزاری‌های مختلف و رسانه ملی اخبار حضور و بازدید استاندار تهران از بخش های مختلف این شهرستان را نیز به سمع و نظر مردم رساندند.

اطلاع رسانی وگزارش لحظه‌ای از شعب اخذ رای و ارسال و انتشار فرآورده های خیری و چند رسانه ای باعث حضور پرشورتر مردم جنوب تهران در پای صندوق های رای شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان ری از ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری آغاز شد مسئولان برگزاری به دلیل استقبال پرشور مردم ساعت انتخابات را از با ۲ ساعت تمدید ۱۰ شب اعلام کردند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.