انوشیروان محسنی‌بندپی عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای شهرستان شهریار افزود: با درایت فرماندار شهریار و اعضای هیات نظارت، انتخابات این شهرستان نیز در آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی یادآور شد: به صورت معمول در استان تهران از ساعت ۱۷ به بعد، مردم پای صندوق‌های رای می‌آیند و ما از مردم خواهش می‌کنیم سریعتر به شعب مراجعه و آرای خود را ثبت کنند.

محسنی‌بندپی گفت: در مجموع به نظر می رسد روند انتخابات خوب است اما باید تا پایان زمان رای گیری منتظر باشیم.

استاندار تهران همچنین از اعلام میزان مشارکت در انتخابات خودداری کرد و گفت که  وزیر کشور آمار مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام می‌کند.

وی افزود: ساعت رای‌گیری نیز طبق اعلام وزارت کشور در همه شعبه‌ها تا ساعت ۲۰ تمدید شده است.

محسنی‌بندپی اظهارداشت: تمامی مدارس استان تهران فردا شنبه(سوم اسفند) به دلیل روند اجرایی انتخابات و مشارکت فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای تعطیل است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از هشت صبح جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور بطور همزمان آغاز شده است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر است که تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.  

۶ هزار و ۶۸۹ شعبه اخذ رای در استان تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای خبرگان رهبری پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.