به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهر قدس حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس گفت : پیام حضور امروز مردم برای دشمنان اینست که بگویند ما آمده ایم تا انتقام سخت بگیریم و اثربند انگشتانمان چشم دشمنان را کورخواهد کرد.

وی گفت: امروز رأی مردم مهرتاییدی بر نظام ۴۱ ساله انقلاب اسلامی خواهد بود به خصوص که انتخابات امسال ما رنگ و بوی سردارآسمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را دارد و مردم ما برای گرفتن انتقام از خون حاج قاسم سلیمانی با شکوه تر از سال های گذشته حضور خود را ثبت خواهند کرد و انتقام خون سردار را خواهند گرفت.

وی افزود: امروز ۲ اسفند روز جشن ملت ایران و روز جشن دموکراسی نظام اسلامی است و مردم با انگیزه برای استیفای حقوق خودشان به نظام جمهوری اسلامی رأی تایید دادند.

امام جمعه شهرستان قدس خاطر نشان کرد: مردم باید فرد اصلح را از میان کاندیداهای مورد نظر انتخاب کنند و تاکید کرد با توجه به معیارهایی مطرح شده در قرآن کریم، سیره اهل بیت و طبق منویات دو امام انقلاب ان شاالله مردم کاندیدای اصلح که روشن است را شناسایی و فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان قدس گفت: امیدواریم با روی کارآمدن کاندیداهای انقلابی، جهادی، استکبارستیز در مجلس شورای اسلامی گره‌گشای مشکلات ملت باشند.

لیست نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده شورای نگهبان و وزارت کشور درحوزه انتخابیه شهریار، قدس وملارد در بیست و سوم بهمن ۹۸ با یک لیست ۳۰ نفره اعلام و پس از لیست نهایی ۳۰ نفره دو نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسامی رسما انصراف خود را اعلام کرده و با توجه به این انصراف لیست نهایی تایید شده در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۹۸  یک لیست ۲۸ نفره بوده و  رقابت بین ۲۸ نامزد می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.