حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب شکست دشمن می شود.
وی افزود: حضور گسترده و همه جانبه ملت ایران در انتخابات، دشمن شکن بوده و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ورطه ضعف و ناتوانی می کشاند.
امام جمعه شهرری  خاطرنشان کرد: مردم باید به افراد متدین و انقلابی و دلسوز رای بدهند.
شاهچراغی تصریح کرد: ملت ایران هرگز تسلیم آمریکا و استکبار نمی شوند و اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به هیچ بیگانه ای نمی دهند،   ایستادگی و مقاومت ملت ایران بزرگترین درسی است که از ائمه اطهار آموخته اند.
خطیب جمعه شهرری اضافه کرد: ترویج سبک زندگی نقش موثری در پیشرفت و توسعه زندگی اجتماعی و فردی دارد، تاب آوری و تحمل و صبوری ملت ایران موجب شگفتی دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.  
امام جمعه شهرری در بخش دیگری از سخنان خود به وظایف مداحان اشاره کرد و گفت: مداحان، مراسم اهل بیت را به درستی مدیریت کنند و عزاداری ها و شادی های ائمه اطهار در شان آنها برگزار شود.
به گزارش ایرنا، پنج شعبه رای در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برای نمازگزاران و زایران سید الکریم مستقر شده است و استاندار تهران نیز صبح با حضور در این شعب رای خود را به صندوق ریختند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.