«محمدرضا عارف» روز جمعه با حضور در پای صندوق رای در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران گفت: همه امور و سرنوشت کشور را مردم یا به شکل مستقیم و یا به صورت غیرمستقیم تعیین می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اهمیت و نقش حضور مردم در انتخابات مشخص است و ما در جای جای مختلف قانون اساسی این وضعیت را می بینیم.

عارف تاکید کرد: بنده نیز به عنوان یه شهروند وظیفه خود دانستم که پای صندوق‌های رای حاضر شده و حق شرعی و قانونی خود را بجا بیاوریم و ان شاء الله مردم حضور پور شوری را در این حماسه ملی خواهند داشت.  

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان از ساعت ۸ صبح امروز -جمعه - دوم اسفند در ۲۰۸ حوزه انتخابیه - ۶ هزار و ۱۱۲ شعبه شهری، ۵۷۷ شعبه روستایی و ۴۶۱ شعبه سیار اخذ رای- برای تعیین ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی  و تعیین۷ نماینده مجلس خبرگان رهبری در ۵ حوزه انتخابیه تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، فارس و قم برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۱۵۹ نفر واجد شرایط رای دادن و ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۶ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.