به گزارش خبرنگار مهر، سید ناصرالدین نوری زاده پیش از ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر ناحیه شهید دستغیب اسلامشهر که در محل دارالقرآن شهرداری اسلامشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مساجد می‌توانند مهم‌ترین کانون اصلاح و تربیت باشند اظهار داشت:، با توجه به شرایط کنونی مساجد باید پایگاهی برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه و محل مبارزه با نفاق و جریان‌های انحرافی باشد.

نوری زاده با تاکید بر اینکه هیچ فرهنگسرا و حوزه‌ای بالاتر از مسجد برای برنامه‌های تربیتی نداریم افزود: مسجد باید به‌عنوان پایگاهی برای بصیرت افزایی باشد و مقابله با جریان‌های نفوذ و بی‌اعتماد سازی نسبت به مسئولین، انقلاب و حاکمیت عمل کند.

وی با بیان اینکه مساجد به عنوان پایگاه‌های فرهنگی، اعتقادی، مذهبی، تعلیم و تبلیغ و نشر علوم الهی و معارف دینی و محل مبارزه با ظلم و ستم محسوب می‌شوند گفت: این پایگاه‌ها از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و باید به آنها اهمیت ویژه داده شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران عنوان داشت: امروز حفظ مساجد جز اموری است که اسلام به آن وابسته است و اگر مساجد را رها کنیم، اسلام در خطر خواهد بود، مساجد سنگر و محراب مسجد محل جنگ با شیطان و طاغوت است و در شرایط کنونی بیش از گذشته به کارکرد مساجد باید توجه داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.