حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: در تمامی مراحل پیش از برگزاری انتخابات، قانون‌مداری و شفافیت در امور، مد نظر ستاد انتخابات ورامین بوده و این امر تا به امروز سرلوحه تمامی دست‌اندرکاران بوده است.
وی افزود: همدلی و همراهی اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی شرایطی را در شهرستان ورامین فراهم کرده تا به عنوان حوزه مرکز حوزه انتخابیه، علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات مجلس، زیرساخت‌های برگزاری این رویداد مهم سیاسی به خوبی فراهم شود و هم اکنون این ستاد، آماده برگزاری انتخابات به طور کامل است.
۴ نامزد انتخاباتی از ادامه فعالیت انصراف دادند
وی با بیان این که با اعلام رسمی وزارت کشور، صلاحیت ۲۷ نفر برای شرکت در انتخابات تأئید شده اظهار کرد: این افراد شامل ۲۵ مرد و ۲ زن می‌باشند.
کاغذلو افزود: طی سه روز گذشته، ۴ نفر از نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک انصراف دادند و به این ترتیب تعداد این افراد به ۲۳ نفر شامل ۲۱ مرد و ۲ زن کاهش یافت.
۴۲۱ شعبه اخذ رأی در ورامین، پیشوا و قرچک مستقر می‌شود
فرماندار ورامین و رئیس حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک همچنین از اختصاص ۴۲۱ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرای مردم در این حوزه انتخابیه خبر داد.
وی گفت: اعضای هیأت اجرایی انتخابات در سه شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک  ۴۲۱ شعبه  اخذ رأی را برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته‌اند که از این تعداد، ۱۴۴ شعبه در شهر ورامین، ۵۸ شعبه شهر پیشوا، ۱۳۹ شعبه شهرستان قرچک، ۳۱ شعبه جوادآباد ورامین و ۲۳ شعبه در جلیل‌آباد پیشوا مستقر خواهد شد.
وی تصریح کرد: از مجموع این شعب، ۷ شعبه سیار و مابقی ثابت می‌باشند، ضمن این که ۸ شعبه در شهرستان ورامین و ۶ شعبه در شهرستان قرچک به منظور رفاه حال بانوان، به صورت اختصاصی به این افراد اختصاص یافته است.
۱۰ هزار نفر ساعت آموزش به دست‌اندکاران انتخابات ورامین ‌داده شده است
کاغذلو همچنین از ارائه۱۰ هزار نفر ساعت آموزش به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات خبر داد.
وی گفت : در این دوره‌های آموزشی بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر از بازرسین، کاربران، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و نیروهای ذخیره آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند.
حضور ۴۰۰ تاکسی،مینی بوس و اتوبوس در برگزاری انتخابات مجلس یازدهم
وی همچنین از حضور ۴۰۰ دستگاه تاکسی،مینی بوس و اتوبوس در برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وی تصریح کرد: تمامی امکانات شهرستان ورامین برای برگزاری با شکوه انتخابات بسیج شده و قطعا مردم با حضور پرشور خود، حماسه دیگری در تاریخ این دیار ثبت و ضبط خواهند کرد.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس دارد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.