مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات شهری شهرداری ها در این جلسه، گفت: سازمان بهشت زهرا (س) به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان و انجام فعالیت های زیاد در امور کفن و دفن و با توجه به ظرفیت های فرهنگی از مناطق مهم و ویژه شهر تهران به حساب می آید.
حبیب راضی اظهار داشت: در زمان مراجعه به بهشت زهرا (س) به واسطه همراهی و همکاری لازم پرسنل و کارکنان سازمان با یک طیب خاطر امور اداری انجام می شود و به طوری که انسان در بهشت زهرا(س) احساس آرامش می کند.
وی به لزوم بحث در مورد سند آسیب شناسی آرامستان ها تأکید کرد و افزود: بهبود وضعیت معیشت و رفاه کارکنان آرامستان های کشور با توجه به سختی کارشان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز در ادامه این برنامه گفت: این سازمانآمادگی کامل دارد تا تجربیات موفق خود را در اختیار سایر آرامستان های کشور قرار دهد
سعید خال با اشاره به تعداد بیشمار مراجعه کنندگان برای امور کفن و دفن و انجام مراسم های ملی  مذهبی در سازمان بهشت زهرا(س) اظهار داشت: بهشت زهرا(س) تنها آرامستان کشور است که  در حوزه های هوشمند سازی، مستند سازی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و به طور کلی خدمات رسانی منظم و سازماندهی شده تجربیات ارزشمندی دارد که مایل است آن را در اختیار سایر آرامستان های کشور قرار دهد.
وی افزود: در همین جا از تمام مدیران عامل آرامستان های کشور به همراه گروه های کارشناسی دعوت می کنیم که با بازدید از قسمت های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) در جریان روند فعالیت های سازمان قرار گیرند و از تجربیات ۵۰ ساله بهشت زهرا(س) استفاده کنند.
در ادامه بیست و پنجمین مجمع عمومی عادی سالانه آرامستان های شهرداری های کشور با حضور اعضا برگزار شد.
به گزارش ایرنا، سازمان بهشت زهرا(س) در سال ۱۳۴۵ احداث و در تیرماه ۱۳۴۹ افتتاح شد. این سازمان به واسطه حضور ۳۰ هزار شهید گلگون کفن و چهار هزار شهید گمنام و همچنین هم جواری با حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به عنوان قطب فرهنگی کلانشهر تهران و مکانی مقدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.