سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از راه‌اندازی اپلیکیشن راهنمای "زائران روح‌الله" خبر داد.

سعید خال به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش جماران، سعید خال در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم حضرت امام خمینی (ره) برای برگزاری بیست و نهمین سالگرد ارتحال، گفت: سازمان بهشت زهرا مانند سایر سازمان‌ها همکاری لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام خواهد داد و در این راستا  از هفته‌های قبل در فضایی به مساحت 750 هکتار برنامه‌هایی در بخش‌های مختلف برای این مراسم پیش‌بینی کرده است.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از هفته‌های قبل، 2000 چشمه سرویس بهداشتی در 9 سایت حرم و راه‌اندازی 10 ایستگاه صلواتی، استقرار 25 دستگاه ماشین برقی، استقرار 20 ایستگاه اطلاع‌رسانی و ... انجام شده است.

وی اظهار کرد: 1500 نفر از پرسنل بهشت زهرا نیز به صورت شبانه‌روزی در اجرای این مراسم همکاری خواهند داشت، ضمن اینکه در روزهای گذشته نخستین مرکز کنترل ترافیک در بهشت زهرا افتتاح شد که این کار در راستای سهولت تردد زائرین بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا از راه‌اندازی اپلیکیشن جدید راهنمایی زائران روح‌الله خبر داد و افزود: این اپلیکیشن نیز در دو روز آینده در کافه بازار و سایت سازمان بهشت زهرا افتتاح خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از هفت استان مهمان در این مراسم وجود خواهد داشت که سعی می‌شود میزبان خوبی برای این زائران باشیم.

وی افزود: برای اجرای مراسم شب‌های احیا نیز تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا حضور شهروندان در امنیت و آرامش کامل باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.