حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در همایش رای اولی ها که در کانون سمیه شهرری برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان نقش موثری در ترغیب و تشویق خانواده‌های خود برای شرکت در انتخابات دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش نقش ساختاری، کلیدی و موثری را در انتخابات دارند و با حضور و مشارکت گسترده و چشمگیر خود می توانند نقشی موثر در ساخت آینده کشور داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطرنشان کرد: افزایش سواد تحلیلی دانش‌آموزان به ویژه در حوزه سیاسی موجب آشنایی این قشردر تشخیص سیاه نمایی برخی افراد، واقع گویان و دلسوزان نظام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشات گرفته از جوانان و نوجوانان است، گفت: افزایش تحلیل‌ها و قدرت و سواد تحلیلی نقش مهمی در آگاهی جامعه دارد.

توکلی کجانی خاطر نشان کرد: تقویت روحیه مشارکت، همدلی و درک متقابل، پذیرفتن نقد و اخلاق مداری به عنوان یک اصل کاری باید مورد تاکید و توجه همگان قرار گیرد تا آینده درخشانی برای کشور ساخته شود.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را امری مهم و مورد تاکید برای حضور افراد اصلح در عرصه سیاسی کشور دانست و تصریح کرد: افرادی که به کشور و سرنوشت خود اهمیت می‌دهند قطعا در انتخابات حضور خواهند یافت.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مردم شهرری همواره طی چهل و یک سال انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه مواقع حساس حضور پیدا کردند.

این مسئول تاکید کرد: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات موجب انتشار خبرهای خوب برای ملت ایران در سال آینده خواهد شد.

توکلی کجانی یادآور شد: حضور پرشور مردم در انتخابات، وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید در راستای تحقق مطالبات مردمی اهتمام گسترده‌تری ورزند.

وی اظهار داشت: نمایندگان به عنوان افرادی امین و مورد اعتماد مردم وارد مجلس می‌شوند و بر همین اساس همه شرکت کنندگان در انتخابات باید افرادی را که اصلح‌تر هستند را برگزینند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: در رهنمودهای بزرگان کشورهیچ‌گاه به اندازه زمان کنونی تاکید برای مشارکت و تاثیر آن بر امنیت وجود نداشت واین موضوع بیانگر اهمیت حضور گسترده در انتخابات و تاثیر آن بر امنیت کشور است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.