به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران «میکاییل علیپور»  افزود: بهسازی و مرمت کانال های معابر،  به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح معابر و طغیان احتمالی مسیل‌ها و کانال‌ها، انجام شده است.

وی گفت: در این طرح عمرانی و در شش ماهه دوم سال جاری، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر طول جدول، حدود  یک هزار و ۱۰۰ متر طول انهار و حدود ۴۶۰ متر طول کانیو در حدود ۱۲ معبر منطقه احداث شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه به بهسازی و ترمیم دو کانال ابوذر و عبادی اشاره کرد و گفت: عملیات تحکیم  و ترمیم سقف و دیواره های کانال خاور(عبادی) حد فاصل بزرگراه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا خیابان ساجدی به طول ۳۶۰ متر اجرایی و ورودی کانال ابوذر به طول حدود ۷۵ متر بهسازی شد.  

علیپور از لوله گذاری و جمع آوری آب های سطحی به طول حدود یکهزار متر در سه معبر اصلی منطقه خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال جاری به منظور جلوگیری از آبگرفتگی لوله گذاری در خیابان شکوفه، ‌ بهسازی و احداث کانیو به طول حدود  ۹۰۰ متر درخیابان جشنواره و در خیابان استقلال به طول حدود ۶۰ متر اجرایی شد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده مرمت و بهسازی معابر و انهار سطح منطقه به طور مداوم و منظم اجرایی می شود تا هیچ گونه مشکلی از نظر آب گرفتگی برای شهروندان منطقه پیش نیاید.

منطقه ۴ شهرداری تهران در شمال‌شرق شهر قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.