محمدکاظم عقا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح توسعه شبکه به منظور رفع مشکل چندین بنگاه و انبار تجاری خیابان حقیقت خواه در خیابان فدائیان اسلام که خارج از محدوده شبکه آبرسانی آبفای منطقه ۶  شهرری بودند، انجام شد.

وی افزود: واحدها و بنگاه‌های تجاری خیابان حقیقت خواه، سال‌ها به دلیل عدم دسترسی شبکه آب منطقه، برای تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه بودند.

مدیر ناحیه ۲ (نازی آباد) آبفای منطقه ۶ شهرری خاطر نشان کرد: بر اساس پیگیری ها، هماهنگی و تعاملات لازم با شهرداری منطقه ۱۶جهت اخذ مجوز حفاری، طرح توسعه این خیابان در دستور کار ناحیه ۲ (نازی آباد)   قرار گرفت و طی مدت ۱۰روز کارهای مورد نیاز برای آن انجام شد.

وی یادآور شد: ۴۰۵ متر لوله گذاری در قسمت شرق به غرب خیابان حقیقت خواه و۱۶۱ متر در قسمت شمال به جنوب این خیابان و در مجموع ۵۶۶ متر لوله گذاری با قطر۱۰۰میلی متر ازجنس چدن داکتیل اجرا شد.

عقا خاطرنشان کرد: پس از اجرا و انجام عملیات توسعه، تعداد ۳۰ بنگاه تجاری با خرید و نصب انشعاب به شبکه آبرسانی پیوستند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه بنگاه‌ها و انبارهای تجاری واقع در این خیابان، محل دپو و انبار کالاهای مختلف از جمله مواد آتش زا هستند تعداد چهار دستگاه شیر آتش نشانی ایستاده (پیلاری) در نقاط حساس این خیابان جهت استفاده در شرایط بحرانی نصب شد.

ناحیه ۲ آبفای منطقه ۶ شهرری به ۴۳ هزار مشترک آب و ۴۱ هزار مشترک فاضلاب در مناطق ۱۶ و ۱۹شهرداری تهران آبرسانی و خدمات رسانی می کند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.