مجید صفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق قانون و برنامه زمان‌بندی شده، فعالیت تبلیغاتی ۱۲ نامزد انتخابات مجلس به مدت ۷ روز در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای ادامه دارد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود نامزدهای انتخابات، تبلیغات محیطی خود را صرفاً در مکان‌های مشخص شده که توسط شهرداری‌ها برای انجام تبلیغات مجاز کاندیداها پیش‌بینی و تعیین شده است، انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در راستای نظارت بر فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس، اکیپ‌های ویژه‌ای تشکیل شده است، تصریح کرد: در صورت مشاهده تخلف انتخاباتی، به شدت با متخلفان برخورد می‌شود و هرگونه تبلیغات غیرمجاز امحا خواهد شد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی، تمام نکات لازم را مدنظر قرار دادیم تا هیچ موضوعی از زیر ذره‌بین عوامل اجرایی خارج نشود؛ باید به گونه‌ای عمل کنیم تا هیچ‌گونه نقصان و کمبودی در کار وجود نداشته باشد.

صفری همچنین به برگزاری مانور بررسی زیرساخت‌های شبکه انتخابات و آزمایش دستگاه‌های احراز هویت اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای تجهیز صندوق‌ها و شعب اخذ رای شهرستان دماوند به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است و تاکنون با تلاش‌های صورت گرفته، کارهای بسیار خوبی در حوزه انتخابات شهرستان دماوند انجام شده و این روند به بهترین شکل و تا برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی افزود: ما رسالت انجام تکالیف و وظایف قانونی در قبال مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را داریم که حتماً باید سرلوحه کار قرار گیرد؛ برگزاری انتخابات توقف‌پذیر و خدشه‌پذیر نیست و در اولویت کار ما قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: مردم به درستی فرد مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند، اما مسئولیت ما زمینه‌سازی برای حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای است که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، شاهد برگزاری انتخاباتی خوب، سالم و امن در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه باشیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه همچنین آدرس دقیق شعب اخذ رای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد و گفت: در حوزه انتخابیه دماوند – فیروزکوه ۷۷ نفر داوطلب نمایندگی بودند که از این تعداد ۷ نفر انصراف، ۱۹ نفر تایید و ۵۱ نفر صلاحیتشان احراز نشده است که از تعداد ۱۹ نفر تایید شده، شش نفر انصراف و یک نفر به حوزه انتخابیه دیگری انتقال یافت که در مجموع ۱۲ نفر کاندید هستند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان روز جمعه ۲ اسفندماه برگزار می شود.

کلیه کسانی که واجد شرایط رأی دادن هستند، برای ثبت نام و دریافت برگ رأی می توانند روز جمعه از ساعت ۸ تا ۱۸ به یکی از شعب ثبت نام و اخذ رأی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، بیش از چهارهزار نفر برگزاری انتخابات را به عهده دارند و بیش از ۳۰۰ صندوق در ۱۷۰ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه مستقر می شود.

حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

آدرس دقیق شعب اخذ رای در لینک زیر مشاهده کنید:

شعب صندوق اخذ رای حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.