به گزارش ایرنا، با اعلام رسمی ستاد انتخابات حوزه انتخابیه پاکدشت، ۱۱ نفر در جریان یازدهمین دوره انتخابات مجلس برای کسب تنها کرسی این پاکدشت در بهارستان با یکدیگر رقابت می‌کنند،.

این نامزدها و طرفداران آنها طی دو روز گذشته تلاش  کرده اند تا با نصب پوستر، برپایی جلسات سخنرانی و مشخص کردن ستادهای تبلیغاتی، برنامه‌های خود را برای مردم بازگو کنند.

دو نامزد انتخابات حوزه انتخابیه پاکدشت بیش از دیگر نامزدها فعالیت تبلیغاتی دارند. آنها، تعداد زیادی پوستر در مناطق مختلف شهر نصب کرده‌اند و با تشکیل ستاد انتخابات، آن هم روبروی یکدیگر تلاش دارند تا گوی سبقت را از رقیب خود بربایند.

ستاد انتخابات و مسئولان شهری، بیش از ۵۰ نقطه از شهرستان پاکدشت شامل شهرهای پاکدشت، فرون‌آباد و شریف آباد را برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در خیابان‌های اصلی، میادین و بزرگراه امام‌ رضا(ع) در نظر گرفته‌اند تا طرفداران پوسترهای تبلیغاتی را در فضاهای ایجاد شده نصب کنند.

با این حال، روز گذشته تعدادی از پوسترهای تبلیغاتی بصورت غیرمجاز روی دیوارهای شهر و مبلمان شهری پاکدشت نصب شده بود که توسط کمیته امحاء ستاد انتخابات جمع آوری شد.

فرماندار شهرستان پاکدشت به خبرنگار ایرنا گفت: در جریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ۱۵۴ شعبه، آرای مردم پاکدشت را در دوم اسفندماه جمع آوری می‌کند.

هادی تمهیدی افزود: از مجموع شعب اخذ رأی، ۱۲۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در بخش شریف آباد مستقر خواهد شد که از این تعداد، ۴ شعبه سیار و مابقی شعب ثابت خواهد بود.

وی ضمن دعوت از نامزدهای انتخابات و طرفداران آن‌ها به رعایت قانون گفت: قانون تبلیغات برای تمامی نامزدهای انتخابات تبیین شده و لازم است این افراد با  احترام به قانون و حقوق شهروندان، آثار تبلیغاتی را در اماکن معین شده نصب کنند.

به گفته تمهیدی، کمیته امحاء ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت از روز گذشته به صورت آماده باش کامل درآمده و تمامی آثار تبلیغاتی غیرمجاز را جمع آوری و مستندات را در پرونده نامزدها ثبت می‌کند.

شهرستان پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

پاکدشت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.