حجت الاسلام سید رضا تقوی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در مسجد جامع ارشاد شهرری برگزار شد، اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی و سایر شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت وظایف ما سنگین تر شده است و وظیفه داریم از خون شهدا پاسداری و حفاظت کنیم.  

این مسئول خاطرنشان کرد: شهدای عزیز به شهادت رسیده اند و عده ای وزیر و وکیل شده اند و از رانت استفاده می کنند، امکانات در اختیار خانواده خود گذاشته و مردم را فراموش می کنند.  
وی افزود: مردم در برابر رای‌هایتان مسئول هستید لذا در انتخابات با چشم باز و بابصیرت شرکت کنید، به هرکسی رای می دهید باید او را بشناسید.  
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: مسئولان کشور باید در قبال خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی وجبهه مقاومت و در باره حیف ومیل کردن بیت المال جوابگو باشند.  
تقوی با بیان اینکه این جاده یک طرفه نیست که فقط عده ای خون بدهند، تصریح کرد: مردم باید  در برابر رای خود باید پاسخگو باشند زیرا همه مسئولین باواسطه یا بی واسطه توسط رای مردم روی کار آمده اند و درواقع انتخابات به معنی اداره کشور است.  
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه یک مستضعفان است،   یادآور شد: رابطه ما و آمریکا رابطه گرگ و میش و ظالم و مظلوم است و لذا آنها که فرش قرمز آماده کرده اند زیرپای جاسوسان امریکا بیاندازند باید این آرزو را به گور ببرند زیرا مردم رضایت نمی دهند روی خون شهدا پا بگذاریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.