داود محمدی روز سه‌شنبه با حضور در جمع کثیری از مردم تهران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تعهد، پیمان و عهدی که بعد از چهار دهه میان مردم و انقلاب وجود دارد را وصف‌ناپذیر خواند، و وفاداری ملت به اهداف و آرمان‌های نظام و رهبری را بیش از پیش خواند.

نماینده تهران در مجلس در ادامه با یادآوری خاطرات انقلاب و پیروزی شکوهمند مردم ایران و شکست استبداد و نظام طاغوت را محصول و دستاورد عزم ملی و اراده مردمی دانست.

محمدی اضافه کرد: حضور مردم، تقویت فرهنگ مطالبه‌گری و عزم ملی برای تحقق اهداف و آرمان‌های اجتماعی سه عامل مهم در جهت تقویت و افزایش توسعه کشور است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه با حضور مردم در اینگونه وقایع تاریخی و سیاسی بیش از پیش جلوه می‌کند همراهی و خروش ملت ایران در کنار مسئولین نظام و دولت مردان جمهوری اسلامی است که در سرمای جغرافیایی و اقتصادی و معیشتی بازهم بر عهد خود با ایران و انقلاب وفادار می‌باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: امیدوارم همه ما برای امنیت ملی، توسعه فرهنگی، و رونق اقتصادی عزم‌جدی داشته و پاسخ محبت بی‌دریغ مردم‌ را با بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور  جبران کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.