محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت توسعه مراکز گلخانه‌ای اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم نظام توجه به حوزه تولید و افزایش میزان محصولات کشاورزی است که در همین راستا جهاد کشاورزی شهرستان ملارد حمایت قاطع از فعالان و سرمایه گذاران این حوزه را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد گفت: توجه به حوزه گلخانه‌ای یکی از وظایف اصلی و برنامه‌های جهاد کشاورزی بوده است و تاکنون ۴۶ هکتار از مراکز احداث گلخانه‌ای در ملارد شناسایی شده که از این تعداد برای ۳۶ هکتار مجوز صادر شده است.

وی با انتقاد از عدم همراهی بانک عامل نسبت به ارائه تسهیلات برای متقاضیان احداث و افزایش تولیدات کشاورزی گفت: متأسفانه هزینه‌های احداث مراکز گلخانه‌ای در کشور بالا است و کشاورزان در بحث گرفتن وام بانکی با موانعی روبرو هستند که همین موضوع بسیاری از افرادی که قصد احداث و یا افزایش تولید خود را دارند با مشکل روبرو می‌کند که امیدواریم با تدابیر مسئولان موانع برای تسهیل در دریافت تسهیلات بانکی رفع شود.

صالحی ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش گلخانه‌ای به صرفه است و همه سرمایه گذارانی که توان مالی بالایی دارند می‌توانند با سرمایه گذاری در این بخش از ارزش افزوده خوبی بهره مند شوند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.