به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد سعید تاجیک ظهر چهارشنبه در جشنواره فرهنگی و ورزشی شهید سردار سلیمانی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سالن ورزشی سپاه پاسداران شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: ۴۱ سال پیش از نوکری برای بیگانگان و استکبار جهانی به برکت امام خمینی (ره) رها شدیم، در آن زمان تمام ارکان اصلی کشور ایران زیر سلطه آمریکایی‌ها و بیگانگان بودند و شاه ایران بدون اجازه آنها نمی‌توانست کاری انجام بدهد.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد است جوانان را از انقلاب و آرمان‌های امام راحل جدا کند گفت: دشمنان در حال تلاش هستند که نام فجر و دهه فجر را از بین ببرند و می‌خواهند جوانان از آرمان‌های امام و شهدا دور باشند، اما کور خوانده اند، جوانان هر سال با اشتیاق بیشتر در مراسم‌های انقلاب حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران ورامین افزود: دشمنان با جوهای روانی می‌خواهند نظام را از بین ببرند و در این ۴۱ سال با تمام تجهیزات به جنگ این انقلاب آمده اند و اگر این انقلاب برای مردم مفید نبود پس چرا ۴۱ سال روی پای خود ایستادند؛ مردم ایران، انقلاب خود را دوست دارند.

تاجیک خاطر نشان کرد: در شهرستان ورامین بیش از ۱۰۰ برنامه برای شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شده است و ۲۵ میلیون جمعیت برای تشییع ایشان در سراسر کشور حضور پیدا کردند، دشمنان دیدند که مردم برای سردار دل‌ها سنگ تمام گذاشتند.

وی اظهار کرد: در فضای مجازی دشمنان در حال تلاش هستند که نام ایران را از بین ببرند اما با وجود جوانان و نخبگان ایران اسلامی نام جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا می‌درخشد.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ورامین افزود: در بیانیه گام دوم، مقام معظم رهبری به هیچ کدام از نهادها و ارگان‌ها پیام ندادند و فقط به جوانان و نوجوانان اشاره کردند و بالای ۴۰ بار کلمه جوانان و نوجوانان را تکرار کردند، انشاالله همانگونه که رهبری فرمودند باید جوانان این کشور را آبادتر کنند.

گفتنی است که در این مراسم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرمانده سپاه شهرستان، رئیس اداره ورزش و جوانان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ورامین و.... در این مراسم حضور داشتند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.