شهروندان استان تهران در شهرستان های مختلف و در شهر تهران با برپایی راهپیمایی روز ۹ دی ماه را گرامی داشتند و بر حمایت از سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.
شهروندان تهرانی؛ در حالی یاد و خاطره حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ را گرامی داشتند که تحریم های ظالمانه استکبار جهانی را تحمل می کنند.
راهپیمایان با سردادن شعارهای «حسین حسین شعارماست،‌ شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و در دست داشتن پلاکارد از عوامل فتنه انگیزی در کشور انزجار کردند.

شهروندان در راهپیمایی خود خواستار توجه مسئولان به رفع مشکلات شهروندان شدند و از مسئولان خواستند تا با حفظ وحدت در بهبود اوضاع تلاش کنند.

شهرستان ورامین؛تاکید بر ظلم ستیزی
مردم شهرستان ورامین، همچون پدران خود که در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، کفن پوش جان خود را تقدیم راه اسلام کردند، با برتن کردن کفن، آمادگی خود را برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدا با نثار خون خویش، اعلام کردند.
جوانان ورامینی نیز همچون پدران خود کفن بر تن کردند تا بار دیگر این واقعیت را ثابت کنند که عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به نسل و یا گروه خاصی محدود نمی‌شود و این ارادت در تار و پود تمامی افراد جامعه، ریشه دوانده است.
«مهدی چمران» عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جمع مردم ورامین در مصلای صاحب الزمان(عج) تاکید کرد: استکبار جهانی هیچ‌گاه از دشمنی با ملت ایران خسته نمی‌شود و با تحقیق و پژوهش اندیشکده‌های خود، هر دوره روش جدیدی را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

شهرستان رباط کریم؛بدخواهان هرگز راضی به آرامش ایران نیستند

«آیت الله سید احمد حسینی خراسانی» عضو مجلس خبرگان رهبری،‌ نیز در جمع مردم شهرستان رباط کریم گفت: بد خواهان و دشمنان کینه توز اسلام هرگز راضی به ارامش امت اسلام نیستند و از ترفند های زیادی استفاده می کنند تا جمهوری اسلامی و امت اسلام را به زانو درآورند.
وی با بیان اینکه این فتنه ها همیشه با آگاهی مردم ناکار امد بوده و در نهایت منجر به پیروزی امت اسلام می‌شود، اظهار داشت: آمریکا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از طریق تحریم‌های اقتصادی، دارویی و حتی قطعات ناوگان هوایی میخواند این ملت و جوانان را خسته کند اما همیشه ملت ایران آگاه بوده و در تمام سختی ها و مشکلات در کنار نظام می ماند.

برپایی نمایشگاه آثار گرافیکی
نمایشگاه آثار گرافیکی با موضوع نه دی ماه، با مشارکت شهرداری منطقه ۴ و حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شد؛‌  در این نمایشگاه بیش از ده اثر گرافیکی به مناسبت حماسه نهم دی ماه با مضامین بصیرت، تجدید میثاق ملت همیشه در صحنه با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با مشارکت شهرداری منطقه۴ و حوزه هنری انقلاب اسلامی از روز شنبه در ساختمان شهرداری منطقه۴ برپا شده است.
«حمید حسین زاده» معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به برپایی این نمایشگاه گفت: حماسه نه دی روز بصیرت و حمایت و پشتیبانی قلبی ملت وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: در نهم دی ماه ۸۸ ملت خط بطلانی بر اوهام و واگویه ها و نقشه های استکبار جهانی کشیدند، ملت خروشی انقلابی و بی مانند برای بیعتی ابدی با آرمان های امام و مقام معظم رهبری داشتند.
 

روز بیعت با انقلاب و رهبری
"محمد محمددوست" شهردار منطقه چهار تهران نیز حماسه نهم دی ماه را، روز بیعت با انقلاب و رهبری عنوان کرد و گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی سال ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . 
وی افزود: از این رو این روز ارزشمند نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند: "که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد".

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.