به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند امروز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: این سارق جوان که حدود 26 سال داشت، پس از کرایه خودروها به عنوان مسافر و زمانی که آنها در چهار راهها پشت چراغ قرمز می ایستادند، تلفن همراه رانندگان را به بهانه تماس با خانواده اش از آنها می گرفت و از محل می گریخت.

وی گفت: بهمن ماه امسال راننده یک تاکسی با حضور در کلانتری، این موضوع را مطرح کرد و به ماموران پلیس توضیح داد که پسر جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم ولی قبل از رسیدن به مقصد، او ادعا کرد  شارژ گوشی موبایلش تمام شده است و خواست تا با گوشی من تماس بگیرد. من گوشی‌ام را در اختیار این مسافر قرار دادم و او به کسی زنگ زد اما زمانی که پشت چراغ قرمز ایستادیم ناگهان از خودرو پیاده شد و با گوشی پا به فرار گذاشت.

سرهنگ بیرانوند خاطرنشان کرد:  با توجه به شکایت های مشابهی که در منطقه رخ داده بود، ماموران تحقیقات خود را شروع کردند و برای شناسایی و دستگیری متهم، گشت زنی‌های خود را افزایش دادند.

کلانتر محله جامی ادامه داد: روز گذشته ماموران حین گشت زنی مشاهده کردند پسر جوانی پشت چراغ قرمز از خودرو تاکسی پیاده شده و به سرعت پا به فرار گذاشته است. در نتیجه، ماموران او را تعقیب کردند و موفق به دستگیری او شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های بیشتر، گوشی راننده مسافرکش نیز از وی کشف شد و علاوه بر آن، متهم تاکنون به بیش از ۴۰ فقره سرقت گوشی موبایل از رانندگان با همین شیوه در چهار ماه گذشته اعتراف کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.