به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار، نورالله طاهری شامگاه دوشنبه افزود: با توجه به شرایط خاص منطقه ای و پتانسیل های موجود، ایجاد فرمانداری ویژه، ارتقای چارت سازمانی ادارات را به همراه دارد و به طور یقین امکانات و خدمات بیشتری شامل حال مردم می‌شود.
 
وی ادامه داد: با این وجود می‌توانیم شهرستان را از حالت شهرستانی خارج و به سمت استانداردهای خدماتی به نسبت جمعیت حرکت کنیم.

طاهری از روند رشد خوب شهرک صنعتی شهریار نیز خبر داد و گفت: شهرک صنعتی ابتدا ۵۰۰ هکتار بود و دو هکتار نیز به آن اضافه شد و مسیرهای دسترسی آب و برق نیز ایجاد شده است.

فرماندار شهریار در خصوص موضوع ارزش افزوده با تعلق گرفتن آن به روستاها نیز گفت: کار عمرانی در روستاهای شهرستان در حال انجام است و از ارزش افزوده در اختیار فرمانداری نیز ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در حوزه احداث گلخانه نیز، در سال ۹۸ حدود ۲۰ هکتار گلخانه در سطح شهرستان احداث شده است و همچنین در حوزه استفاده از آبیاری تحت فشار و قطره‌ای بالغ بر ۲۵۰۰ هکتار عملیات صورت گرفته است.

طاهری خاطرنشان کرد: شهریار از پنج نقطه به آب‌های سطحی وصل می‌شود تا بتوانیم از آب‌های سطحی سد کرج و طالقان بهره کافی را ببریم و این موضوع تبدیل به یک پروژه شده است که به یک آیتم بودجه‌ای در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعریف شده و بالاخره کار انجام می‌شود و پروژه مصوبی است که آب کشاورزی مورد نیاز شهرستان نیز تأمین می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.