به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد استان تهران؛ سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در سرعت بخشی کمک به نیازمندان تاثیر گذار است، گفت: مردم خیر می توانند در روش های نوین نوع کمک خود را مشخص کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران افزود: با جایگزین شدن روش‌های الکترونیکی و نوین کمک به نیازمندان، خیران می‌توانند علاوه بر تلفن همراه و تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه و خودپرداز بانک‌ها کمک‌های خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: پرداخت صدقه، کمک به فرزندان یتیم و محسنین، کمک به امر ازدواج جوانان، تعمیر و احداث مسکن، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و موارد دیگر از طریق شماره تلفن ۷۳۵۵ امکان پذیر است.

وی با قدردانی از همراهی مردم نیک اندیش استان تهران برای کمک به نیازمندان، افزود: علاوه بر شماره تلفن ۷۳۵۵ روش های دیگری از جمله ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷، نرم افزار سکه به پرداخت ملت بخش نیکوکاری استان تهران، شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* برای کمک به امور نیازمندان وجود دارد که می توانند از این روش ها نیز استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.