آیت الله محمدکاظم صدیقی شامگاه یکشنبه در مسجد جامع المهدی (عج) دولت آباد شهرری افزود: امروز پرچم اقتدار به دست ولی فقیه در داخل و خارج از کشور برقرار شده و نظام جمهوری اسلامی از قدرت قابل توجهی برخوردار است.
وی اظهار داشت: اقتدار امروز در پاسخ به ترور سردار دلها، اقدامات نیروی دریایی در مقابله با تعدی دشمن و نمونه انتقام سخت است که با وجود جایگاه ولی فقیه و نائب امام زمان عملیاتی شده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی ایران در هیچ زمینه ای جز عزت و اقتدار ندیده و اگر کشور مشکلی هست از سوی نفوذی ها، وابستگان به خارج از کشور و کسانی است که قصد نابودی نظام را دارند.

وی ادامه داد: شعار ما می توانیم را امام (ره) محقق کرد و در دوران جنگ تحمیلی این واقعیت را به خوبی نشان داد، حتی وضع اقتصادی نیز بدتر از زمان فعلی بود اما اتحاد مردم و اعتقادشان باعث پیروزی شد.

صدیقی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: جشن هایی که در ایام الله دهه فجر گرفته می شود یاد آور ذلت و عقب ماندگی اقتصادی در دوران سلطنت پهلوی است که در این چهل سال با پیشرفت بسیار خوبی همراه بوده،   زیرا انقلاب پدیده الهی و معجزه قرن است، لذا هشت سال جنگ را که تجربه کردیم که این رویداد به گونه ای از معجزات انقلاب محسوب می شوند.
امام جمعه موقت تهران یادآور شد: امروز جبهه مقاومت باعث اقتدار بین المللی شده که این یادگار شهید سلیمانی است که موجب عزت و قدرت به کشور شد و حتی شهادتش برد بین المللی پیدا کرد و مجالس متعددی در کشورهای مختلف و دانشگاه های بین المللی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.