به گزارش فرمانداری شهرستان رباط کریم سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست مدیران و ادمین‌های فضای مجازی این شهرستان با بیان اینکه فضای مجازی رسانه ای فراگیر و در عین حال سرنوشت ساز، تاثیرگذار و سهل الوصول برای همگان است، گفت: مدیران و ادمین‌های فضاهای مجازی جزئی از خانواده رسانه محسوب می‌شوند و از این حیث مشاوران امین ما هستند.

وی افزود: نقش فضای مجازی بسیار تعیین کننده و سرنوشت ساز است و هر شخصی که در صدد نادیده گرفتن این اهمیت باشد نیاز به تفکری دوباره دارد.

ساداتی گردانندگان فضای مجازی را دروازه بانان اخبار واصله دانست و گفت: به دلیل سهل الوصول بودن فضای مجازی، مدیران مجازی مسئول راستی آزمایی و درج اخباری هستند که به طرق مختلف به دست آن ها می‌رسد پس بهتر است با دید باز و اطلاع کافی نسبت به موضوع مطروحه براساس قانون عمل کنند.

وی تصریح کرد: مدیران و ادمین های فضای مجازی پل ارتباطی بین مردم و قانونگذار هستند، و از آنها خواست با مردم با صداقت و شفافیت صحبت کنند.

ساداتی خطاب به مدیران کانال های فضای مجازی گفت: بنای کاری خود را بر صداقت بگذارید چرا که قلم مقدس است، از این روی با توجه به شان و جایگاه خود در بحث مطالبه گری مردم به پخش اخبار مثبت و خدماتی نیز بپردازید، مطمئن باشید با نگاهی دوباره شاهد رویت اخبار جذاب نیز خواهید بود و بر تعداد ممبرهایتان نیز افزوده می شود.

وی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو نیز اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی نظام و کشور هستند و هیچ حقی بالاتر از حق مردم نیست، از این روی مطمئن باشید با وجود همه اخبار واصله و موضوعات روز در جامعه مردم بیش از پیش حامی نظام و دولت هستند و در راهپیمایی ها و انتخابات پرشورتر از همیشه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.