انوشیروان محسنی بند پی به همراه جمعی از امامان جمعه، بخشدارن، شهرداران و جمعی از کارکنان استانداری تهران با حضور  در حرم مطهر امام خمینی (ره) یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.  
شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، نثار تاج گل و قرائت بیانیه و  فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.  
کارکنان استانداری تهران در ادامه این مراسم ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.  
استاندار تهران در ادامه این برنامه با اشاره به دستاوردهای عمده نظام اسلامی ایران در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، آموزشی و علمی، گفت: امروز ایران اسلامی به برکت اندیشه های ناب اسلامی امام خمینی(ره) توانسته با تمام توطئه ها و کارشکنی های دشمنان در قله رفیع عزت و اقتدار قرار گیرد.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: امام راحل با ایجاد وحدت، همدلی و انسجام مثال زدنی در میان ملت بزرگ ایران اسلامی توانست آزادی، استقلال، جمهوریت و مردم سالاری دینی را برای کشور به ارمغان بیاورد.
وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در یکی از سرنوشت سازترین مقاطع نظام اسلامی ایران قرار داریم، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری برای آینده کشور اهمیت بسزایی دارد.
بندپی یادآور شد: استانداری تهران‌ با رعایت قانون و اجرای دقیق بنده های ضوابط قانونی به دنبال ایجاد مشارکت حداکثری و پرشور است.  
وی ادامه داد: ایجاد مجلس قدرتمند با نمایندگانی شایسته در کنار مجلس کارآمد خبرگان رهبری می تواند شرایطی را فراهم کند تا توطئه های استکبار جهانی یکی پس از دیگری خنثی شود.
 بندپی در بخش دیگر سخنان خود وظیفه اصلی کارکنان استانداری تهران را شفافیت، خدمات رسانی بی منت و ارتقا بخشیدن به خدمات همه جانبه به مردم دانست و افزود: مردم باید خدمات دولت را با روح و جان خود به خوبی لمس کنند.
این مسئول یادآور شد: ارایه خدمات شایسته به مردم باعث حضور آنان در صحنه های مختلف شده و موجبات بی اثر کردن توطئه های دشمنان را ایجاد می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.