حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پیشوا گفت: طرح معامله قرن، طرحی مبهم و یک طرفه است که با هدف اشغال کامل بیت المقدس، نابودی هویت فلسطین و یهودی سازی قدس شریف ارائه شده ولی با تحقق وعده الهی، این آرزوی رئیس جمهور آمریکا به گور برده می‌شود.
وی افزود: آمریکا تلاش دارد تا با ارائه این طرح، گروه‌های مقاومت را درگیر مسائل داخلی کرده و از توجه به موضوع مهم اسرائیل دور کند،غافل از این که این طرح کشورهای محور مقاومت را بیش از پیش برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس با یکدیگر متحد کرده است.
وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته، گروه‌های خودگردان فلسطین آمادگی خود را برای مقابله با این طرح اعلام کرده‌اند که این نشان از شکست تفکر معامله قرن است.
باقری افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات در آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، این طرح با هدف رأی آوردن ترامپ و نتانیاهو اجرایی شده است.
وی با اشاره به لزوم مقابله با آمریکا گفت : امروز به برکت توان دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگرانی بابت دشمنان قسم خورده خارجی وجود ندارد بلکه این افراد سست عنصر داخلی هستند که باعث نگرانی شده‌اند، به فرموده رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا حماقت است و مردم ایران هیچ گاه با این کشور استکباری مذاکره نخواهد کرد.
امام جمعه پیشوا گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ سال در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرده و زیر بار ذلت نرفته است، نفوذی‌های داخلی نیز این آرزو را به گور می‌برند که طعم تلخ مذاکره با آمریکا را به مردم بچشانند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.