به گزارش روز پنجشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز آسمان استان تهران صاف همراه با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید بوده که منجر به کاهش غلظت آلاینده ها و بهبود کیفیت هوا می‌شود و از عصر فردا (جمعه) با نفوذ زبانه های یک سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود و طی روز شنبه تا یکشنبه، هوا ابری و مه آلود خواهد بود و در بعضی ساعات، شاهد بارش پراکنده باران و برف(به ویژه در نیمه شمالی استان) خواهیم بود که موجب لغزندگی جاده ها(به ویژه جاده های نواحی کوهستان) می شود.

همچنین رخداد رگبار و رعد و برق در نیمه غربی استان دور از انتظار نیست و از شنبه شب تا دوشنبه با کاهش محسوس دما(بطور میانگین ۳تا ۶ درجه سلسیوس) یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای پنجشنبه( ۱۰ و ۰ )، جمعه (۱۱ و ۲)، شنبه(۹ و ۱-)، یکشنبه ( ۸ و ۲-) و دوشنبه(۹ و ۰) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با ۱۱ درجه و فیروزکوه با منفی ۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.