حسین توکلی کجانی سه شنبه شب در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ری اظهار داشت:پروژه باقر شهر مدت هفت سال بلاتکلیف مانده که این موضوع نشان دهنده عدم اولویت این پروژه در شهرداری تهران به شمار می‌رود در حالیکه جزو تعهدات شهرداری است.
وی خاطرنشان کرد کرد: این تقاطع در روزهای پایان هفته به دلیل حضور مردم تهران به سمت بهشت زهرا (س) با ترافیک شدید مواجه شده که تبعات آن به سوی مردم کهریزک و باقر شهر گسیل می شود.
فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در صورتی که این پروژه طی ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف نشود موضوع به استاندار تهران گزارش داده خواهد شد و مراتب به مراجع قضایی و قانونی نیز اعلام می شود.
وی یادآور شد: مردم بخش کهریزک و باقر شهر از بلاتکلیفی این پروژه ناراضی بوده و مسئولیت نارضایتی و حوادث در سه راهی باقر شهر بر عهده متولیان پروژه خواهد بود. 
توکلی کجانی با بیان ابنکه تقاطع سه راهی باقر شهر و پروژه آزاد راه خلیج فارس موجب نارضایتی مردم شده است، خاطر نشان کرد: مسئولان مربوط به این پروژه باید پاسخگوی آسیب های جاده ای باشند.
وی اضافه کرد: باید انحرافات ترافیکی برای بازگشایی تقاطع سه راهی باقر شهر بازگشایی شود تا مشکلات ترافیکی در این بخش مرتفع گردد.
فرماندار ویژه شهرستان ری اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح در آزاد راه خلیج فارس برای نمایشگاه شهر آفتاب احداث می شود اما در حال حاضر این پروژه تعطیل است.
این مسئول یادآور شد: انحرافات ترافیکی و تابلوهای مربوط به آن در سه راهی باقر شهر به درستی رعایت و توجه نمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.