به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، مجید رباطی به موفقیت های اخیر ملی پوشان کشورمان در جریان رقابت های آسیایی، جهانی و نیز راهیابی به المپیک اشاره کرد و گفت: لزوم استفاده از تجربیات غنی و ارزشمند جامعه مربیان این رشته ورزشی در مسیر پیشبرد اهداف ورزش همگانی بسیار تاثیر گذار است.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری با بیان اینکه ورزش والیبال در تهران مخاطب زیادی دارد تاکید کرد: هم اینک استعدادهای زیادی در تهران در مجموعه تحت اختیار این نهاد به ورزش والیبال توجه دارد که توسعه این ورزش به صورت همگانی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

همچنین رییس فدراسیون والیبال در این نشست به هیات استان تهران مأموریت داد تا با اعزام مربیان مجرب به بوستان ها و اماکن ورزشی روباز و مجموعه های تحت پوشش سازمان ورزش، در آموزش به شهروندان و ارتقای جایگاه والیبال در عرصه همگانی، بکوشند.

براین اساس نیز تاکید شد تا از تمام ظرفیت های شهری برای توسعه والیبال در پایتخت به منظور ایجاد پشتوانه های قوی برای این رشته ورزشی در بُعد قهرمانی، استفاده شود.

در این نشست که با حضور محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، وحید مرادی نایب رییس، نرگس افشین دبیر کمیته فنی داوران ورزشی سازمان ورزش و داور بین المللی والیبال کشورمان، محمد سلیمانی رییس کمیته فنی والیبال سازمان و نیز بهنام ابوالقاسم پور عضو گروه توسعه و راهبردی و علی خسروی رییس هماهنگی امور فدراسیون های ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

هم اینک سازمان ورزشی ۱۹۰مجموعه ورزشی در پایتخت تحت اختیار خود دارد که بیش از نیمی از این اماکن به صورت چند منظوره فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.