امین بابایی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری چهارمین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری‌های استان تهران که در پردیس برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیاست گذاری‌ و برنامه ریزی کلان کشور در بحث القای طراوت اجتماعی در حوزه شهرستان‌های استان تهران با هدف نشاط بخشی به جامعه در دست اقدام و اجرا است.

وی با اشاره به  اقدامات زیر بنایی و پایش های خوبی در حوزه اطلاع رسانی  انجام شده، اظهار داشت: برای  ساخت برنامه مفرح و شاد "اینجا تهران است" با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت های مناسب شهرستان‌ها با پوشش ۵۰ درصد از برنامه های شبکه تهران  برنامه ریزی شده است.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۲۰۰ دقیقه برنامه در قالب پیاده روی خانوادگی، ایجاد فضای مفرح ورزشی، تجمع شهروندان درفضای سرپوشیده و مناسب با حضور خوانتدگان نامدار مجریان توانمند صدا و سیما هر هفته در یکی ازشهرستان‌های استان تهران ضبط خواهد شد و در یک برنامه ۵۰ دقیقه ای در جمعه هفته آینده در زمان مناسب از شبکه تهران پخش خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه اطلاعات مردم در مورد شهرستان‌های استان تهران کامل و کافی نیست، عنوان کرد: برخی از مردم ما هنوز نمی‌دانند که پردیس و قرچک بخشی از تهران هستند و این برنامه تلویزیونی معرفی کاملی از ۱۶ شهرستان استان تهران در مورد صنایع دستی، گردشگاه‌ها، کشاورزی، دامداری هر شهرستان خواهد داشت.

وی افزود: در این برنامه جنگ محور سرفصل های لازم الاجرایی در حوزه ورزش و جوانان، زیرساخت های اجتماعی و نشاط بخشی به جامعه توسط شورای عالی اجتماعی کشور تدوین شده که توسط شورای اجتماعی در استانداری برای اجرا پی گیری  می شوند.

رئیس اداره روابط عمومی  و امور بین الملل استاندار ی تهران گفت: یکی از اقدامات موثری که از  از آغاز فعالیت اداره کل روابط عمومی بنا به دستور  انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران  شکل گرفت، سیاست گذاری جامع  و کاملی بود که توسط شکراله حسن بیگی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری  برای تحقق زیرساخت های  اجتماعی و ایجاد طراوت اجتماعی محقق شد.

در این نشست هم اندیشی، محمدرضا نادری گیسور، مدیر استان‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نکات کامل و جامعی در مورد خبر، گزارش، نگارش درست در رسانه را به مدیران روابط عمومی  شهرداری های استان تهران آموزش دادند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.