رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح‌ها با ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و ماده ۲۷ (مشارکت بخش خصوصی) احداث شده است که ۲۲ هزار مربع سرانه روباز و ۶ هزار مترمربع سرانه سرپوشید تهران افزوده خواهد شد.

وی گفت: ۲هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند ۵۳ سانتی متر مربع است.

گلمحمدی همچنین با اشاره به اینکه یکصد و ۱۱ مجموعه ورزشی تهران طی ۱۰ماه نخست امسال به علت نبود مجوز قانونی فعالیت پلمب شدند، افزود: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۸۵۴ بازدید توسط کارشناسان این نهاد انجام و فعالیت این مجموعه‌ها رصد شد.

وی از اختصاص اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران خبرداد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تخصیص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه به محض دریافت اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد، اظهارداشت: هم اینک این طرح در حال بررسی بوده و تا یک ماه‌ آینده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

گلمحمدی با اشاره به سایر مجموعه‌های ورزشی استان تهران که عمر آنها بیش از ۳۰سال (بافت فرسوده) است، گفت: فعلا برای بازسازی و ساخت این مجموعه‌ها از سوی وزارت ورزش اعتباری اخذ نشده و با نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری تهران اعتباری برای تعمیرات‌ آن در اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.