غلامحسین محمدی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقتصاد شهری، سبک زندگی، زیست شهری، اخلاق و حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی، کاهش آلودگی هوا، بازآفرینی شهری و محورهای موضوعی در فراخوان این دوره از جشنواره معرفی شده اند که صاحبان رسانه و قلم می توانند تا اواخر بهمن ماه آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: این جشنواره شامل رسانه های کاغذی، خبرگزاری ها و سایت های خبری و تحلیلی و همچنین رسانه های دیدار و شنیداری و شبکه های اجتماعی می شود و گستره جغرافیایی آن در سراسر کشورمان است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ادامه داد: علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.shahrnevesht.ir و یا به آدرس تهران، پارک گفتگو، نگارستان شهر، دبیرخانه جشنواره رسانه‌های شهر ارسال کنند.

به گفته وی، آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ ۹۷/۰۹/۰۱ لغایت ۹۸/۱۰/۰۱ تولید و منتشر شده باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: تکمیل فرم ثبت‌نام در سامانه و یا ارسال به دبیرخانه جشنواره برای هر شرکت‌کننده الزامی است و هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در ۲ بخش، حداکثر ۳ اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند.

وی تاکید کرد: پس از داوری مقدماتی از سوی هیات انتخاب، آثار راه‌یافته به هیات داوران در سامانه جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران یادآور شد: فایل‌های عکس، کاریکاتور و داده‌نما با پسوند TIFF یا JPG و با وضوح ۳۰۰DPI و حداقل در ابعاد ۲۵*۲۰ در سامانه بارگذاری شود که پس از اعلام راه‌یابی به مرحله داوری، ارائه نسخه اصل و چاپی اثر ضروری است و همچنین برای آثار بدون نام صاحب اثر، یا آثاری که با نام مستعار چاپ شده باشند، در مرحله نهایی داوری، ارسال تاییده به امضای مدیر مسئول و مدیر رسانه الزامی است.

وی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.