به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، این نشست با حضور استادان؛ حمیدرضا حسینی‌دانا، آزاده اقبال، سیده مهناز حسینی، محمد شیربیگی، رامتین فرزاد و صاحب‌نظران این حوزه، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، دکتری ارتباطات علوم اجتماعی و مدیریت رسانه برگزار می‌شود.

بررسی و شناخت مبارزه با اخبار جعلی، مراکز راستی آزمایی مطالب رسانه‌ای، جنگ‌های رسانه‌ای(عملیات روانی، جنگ‌های شناختی، جنگ‌های ادراکی، جنگ‌های هیبریدی مردم محور)، روش‌های مقابله با رسانه‌های مهاجم و تغییر اولویت‌های فکری و رفتاری کاربران و بررسی دستکاری شرکت کامبریج آنالایتیکا در آرای رای دهندگان در آمریکا از محورهای نشست «جنگ‌های رسانه‌ای و روش‏ های مقابله با آن‌ها» است.

تاثیر بازی‌های آنلاین روی اعتیاد اینترنتی نوجوانان، مراتب سوء رفتار ناشی از بازی‌های آنلاین، مبارزه رسانه‌ای با فساد سازمانی و تاثیر رسانه‌ها در شفافیت و افشاگری در مقابله با فساد از طریق سوت‌زن‌ها از دیگر محورهایی است که در این نشست توسط کارشناسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست علمی، می‌توانند روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.