رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در حاشیه نمایشگاه عطر بهشت اظهار داشت: این نمایشگاه از تولد حضرت زهرا (س) تا شهادت آن بانوی بزرگوار اسلام است و بخشی هم اشاره به مدافعان حرم و شهادت حاج قاسم سلیمانی تا ظهور امام زمان (عج) دارد.
حجت الاسلام مرتضی صادقی با بیان اینکه نمایشگاه عطر بهشت برای بازدید عموم آزاد است، افزود: زمان برگزاری این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب است و تا تولد حضرت زهرا (س) ادامه دارد.
وی عنوان کرد: ساده زیستی زندگی حضرت زهرا (س) و نحوه ازدواج آن بانو، الگویی ارزشمند و مطلوب برای همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری خاطر نشان کرد: الگو برداری نسل امروز از زندگی حضرت زهرا (س) موجب رفع بسیاری از موانع و مشکلات زندگی آنها می شود.
این مسئول یادآور شد: اجتماع عظیم هیات های مذهبی شهرستان ری، کانون مداحان و اداره اوقاف با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان و مداحی امیر نعیمی و محمد نبوی و اقامه نماز جماعت با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری در بقعه شیخ صدوق روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
صادقی در ادامه به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۱ ویژه برنامه در بقاع متبرکه شهرستان ری برگزار می شود.
وی افزود: پنج برنامه یادواره شهدا و ۶ برنامه محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه انجام می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اذعان داشت: هشت ویژه برنامه زنگ انقلاب با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش و اوقاف ری در ایام دهه فجر برگزار می شود.
وی اضافه کرد: هشت برنامه دیدار با خانواده شهدا و و هشت ویژه برنامه سلامت در ایستگاه های مستقر در مسیر حرکت راهپیمایان، خدمات رسانی مشاوره و سلامت انجام می شود.
صادقی خاطر نشان کرد: افتتاح شبستان  امامزاده اسماعیل در روستای زیبان فشافویه و افتتاح آب شرب امامزاده ابوالحسن در روستای امامزاده ابوالحسن ری در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.
این مسئول  تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در ۲ بقعه متبرکه هر شب طی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری اذعان داشت: ۱۵ بهمن سال جاری برنامه ای تفریحی و شاد با عنوان نسل سلیمانی ویژه جوانان و نوجوانان از سوی دارالقران ها و کانون های مساجد برگزار خواهد شد.
وی گفت: روز ۲۲ بهمن ایستگاه تبلیغی و فرهنگی با توزیع بسته های فرهنگی مقابل امامزاده عبدالله دایر خواهد شد و مسابقه قرآن بخوان و جایزه بگیرید نیز برگزار می شود.
نمایشگاه عطر بهشت (سبک زندگی حضرت زهرا (س) با حضور ذوالفقاریان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری، نعمتی رییس اداره بهزیستی شهرستان ری، مسئولین موسسات خیریه ری و نماینده اوقاف و امور خیریه استان تهران در بقعه شیخ صدوق شهرری افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.