به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در جمع نمازگزاران اظهار داشت: کشورهای اروپایی از گذشته تا امروز در پی ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و بنا بر منویات مقام معظم رهبری آنها نمی‌خواهند به کشور ما خدمت کنند.

 وی  با اشاره به جنایات کشورهای اروپایی در سالهای گذشته اظهار داشت: کشور انگلیس با راه اندازی جریان هولوکاست و ایجاد قحطی ساختگی که منجر به مرگ بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در آن زمان شد و کشور فرانسه با تامین تجهیزات جنگی و رزمی برای کشور بعثی عراق در طول جنگ تحمیلی به ایران ضربه وارد کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: دولت آلمان با اعزام بیش از هزار نفر تکنسین نظامی برای کمک به ارتش صدام به ایران ضربه زدند و هنوز هم به شکل های مختلف در پی ضربه زدن به نظام هستند.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه ۲۷ دی ماه خاطر نشان کرد: اقتدار و خودباوری در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، تقویت رزمندگان بدون مرز نظیر سپاه قدس که بدون هیچ چشمداشتی از مردم کرد، عرب، مسلمان، ایزدی بدون در نظر گرفتن دین، نژاد در کشورهای عراق، سوریه ، لبنان و یمن حمایت می‌کنند، مورد تاکید مقام معظم رهبری بودند.

وی با اشاره به تصورات واهی دشمنان اظهار داشت: آنها تصور می کردند، با شهات سردار سلیمانی ایران اسلامی تضعیف شود و مردم از نظام فاصله بگیرند اما امروز  موجودیت اسرائیل به خطر افتاده و اخراج آمریکا از منطقه به زوال این کشور منجر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان ما فوتبال را هم سیاسی کردند، آنها برای آزار و اذیت مردم ایران، برخی از باشگاه‌های ایران را از میزبانی بازی های آسیایی محروم کردند.

حسینی ادامه داد: ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا بر عهده یکی از شاهزادگان بحرین است، این افراد پیاده نظام و نوکر استعمارگران در منطقه هستند.

وی عنوان کرد: فشارهای زیادی از سوی دشمنان بدخواه به مردم شریف ایران وارد می شود تا از نظام فاصله بگیرند اما آنها کور خواندند، مردم ما در مقابل بدخواهان نظام ایستاند و حامی ولایت هستند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام سقوط هواپیمای اوکراینی را بهانه واهی خود برای نا امن نشان دادن آسمان ایران قرار دادند و آسمان عربستان را که طی ۶ سال گذشته در معرض تهدید های هوایی بسیار زیادی قرار دارد آسمان امن اعلام کردند.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به خیانت آمریکا به کشورهایی که به این کشور اعتماد می‌کنند ، عنوان کرد: کشور لیبی نمونه کشوری است که به آمریکا اعتماد کرد و امروز با گذشت ۸ سال از سقوط قذافی تبدیل به کشوری بدون دولت، بدون ارتش و بدون انسجام اجتماعی شده است.

حسینی گفت: تقویت و اعتماد به توان داخلی ، بصیرت افزایی و افزایش اعتماد به نظام، این انقلاب را با عزت و اقتدار به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) متصل خواهد کرد.

گفتنی است ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور  و امام جمعه موقت تهران  در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان پردیس حضور داشتند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.