سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران نظرات مسئولان فوتبال آسیا را غیرقابل قبول خواند و تاکید کرد: به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام می کنم که این حرف ها، اشتباه و نادرست است.
وی افزود: بر اساس شاخصه های امنیتی دنیا، فضای کشور و محیط های برگزاری مسابقه ها در پایتخت دارای امنیت است و ما در این عرصه جز برترین ها هستیم.
سردار رحیمی تاکید کرد: مسئولان ورزشی نیز باید نسبت به این تهمت ناروا واکنش نشان دهند و از اقدام های پلیس در این عرصه دفاع کنند، همانطور که چهار باشگاه ایرانی حاضر در این رقابت ها مقتدرانه دفاع کردند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه دشمنان ایران، بویژه آمریکا در پی ایجاد فضای روانی و دروغ پردازی است، خاطرنشان کرد: امنیت در تهران به عنوان ام القرای جمهوری اسلامی مانند جای جای کشورمان برقرار است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه ۲۷ دی‌ماه اعلام کرد که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تیم‌های ایرانی در فصل جدی در کشور بی‌طرف برگزار می‌شود و بعد از این اعلام نظر، مدیران عامل چهار باشگاه لیگ برتری (سپاهان، شهرخودرو، استقلال، پرسپولیس) حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال و معاون وزارت ورزش درباره بحران به وجود آمده تصمیم‌گیری کردند که مهمترین خروجی جلسه دیروز مدیران باشگاه‌ها این بوده که نمایندگان ایران در زمین بی‌طرف مسابقات خود را برگزار نخواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.