به گزارش روز پنجشنبه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی اظهار داشت: سازمان هواشناسی پیشتر اعلام کرده بود که چهارشنبه غروب در پایتخت بارش برف خواهیم داشت از این رو، نیروهای شهرداری تهران با هماهنگی پلیس راهور در حالت آماده باش قرار گرفتند تا اقدامات لازم برای پاکسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان را فراهم کنند.  
وی با بیان اینکه بارش برف حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد آغاز شد و در فاصله ساعات ۳:۳۰ تا ۶ صبح شدت یافت، اضافه کرد: براساس گزارش های موجود، بیشترین شدت بارش برف را در مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۲۲ و ۲۱ شاهد بودیم ضخامت برف نیز بین ۱۲ تا ۱۴ سانتیمتر در ایستگاه آبعلی، شمیرانات و اقدسیه اعلام شده است.  
معاون شهردار تهران خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ خودرو اعم از مکانیزه و دستی شب گذشته مشغول به فعالیت بودند که این امر منجر به آن شد تا بنا به گفته پلیس راهور هیچ گونه انسدادی در معابر مشاهده نشود.

این مسئول تاکید کرد: با حضور نیروهای خدمات شهری و تلاش آن ها برای برف تکانی درختان، هیچ گونه شکستگی شاخه های درخت تاکنون گزارش نشده است.  
یزدانی از شهروندان درخواست کرد: هنگام بارش برف ضمن همکاری با نیروهای خدمات شهری از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند. ضمن اینکه، همراه داشتن تجهیزات روزهای برفی همچون زنجیر چرخ بسیار ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.