سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این همایش با حضور رئیس قوه قضاییه، وزرای اقتصادی، شرکت های دانش بنیان و مراکز دانشگاهی، نخبگان، تولیدکنندگان و استارتاپ ها برگزار می شود.
وی افزود: در این همایش از برترین های در عرصه اقتصاد تجلیل خواهد شد. 
رئیس پلیس تهران بزرگ هدف از برگزاری این همایش را بررسی ظرفیت و اقدامات پلیس در راستای رونق تولید و توسعه اقتصاد مقاومتی براساس بیانیه گام دوم رهبرمعظم انقلاب اسلامی با نگاه علمی و عملیاتی عنوان کرد. 
وی با تاکید براینکه پلیس با کسانی که فضای اقتصادی و کسب و کار را آلوده کنند با جدیت برخورد می کند گفت: پلیس همچنین امنیت را برای فعالان این عرصه و تجار فراهم می سازد. 
رحیمی ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است که همه قشرها باید در آن نقش آفرینی کنند. 
وی با اشاره به اینکه دلالان ارزی عملکردشان در تهران به صفر رسیده است بیان داشت: بخش زیادی از صرافی های غیرمجاز پلمب شد و اکنون صرافی ها با بانک مرکزی و پلیس همکاری می کنند.
رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا پلیس نیز حضور جدی و عملیاتی را دنبال می کند، امسال روند برخوردی صعودی بوده و جز اولویت های پلیس برخورد با قاچاقچیان است. 
وی خاطر نشان کرد: در سال جدید اتفاق خوبی صورت گرفته و پلیس امنیت شکل گرفته است و در ساختار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.