محمدرضا مترقب روز شنبه در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری کردستان اظهار داشت: ارتقای اعتماد عمومی و سرمایه‌های اجتماعی، ایجاد فضای سالم رقابتی و امن، مشارکت حداکثری و برخورد با جرایم انتخاباتی از جمله راهبردهای قوه قضاییه در تشکیل ستادهای پیشگیری از جرایم انتخاباتی است.

وی با اشاره به  اینکه گزارش ارسالی به دبیرخانه جرایم تخلفات انتخاباتی دادگستری استان باید مستدل و مستند باشد، اضافه کرد: تاکنون تخلفی به دادگستری گزارش نشده و لازم است در صورت اعلام تخلف توسط اعضای این ستاد، این گزارشات مستند و قابل ارائه به قاضی باشد تا بتوان بر اساس آن حکم صادر کرد.

مترقب افزود: رضایت مردم در مبارزه با فساد وجود دارد و لازم است دستگاه های متولی از جمله دادگستری به منظور کسب رضایتمندی بیشتر، مردم را از نتایج برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی مردم را مطلع کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: شهادت شهید سلیمانی برکات عظیمی برای انقلاب اسلامی داشت و سیل خروشان مردم انقلابی در مراسم تشییع ایشان بیانگر عظمت وجود پربرکت این شهید والامقام بود و سبب اتحاد و همدلی هرچه بیشتر میان مردم شد.

رضا اعظمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان نیز در این جلسه گفت: هیچکدام از کاندیداها حق شرکت در برنامه تبلیغی در صداوسیما را ندارند و افراد تایید صلاحیت شده باید در جهت تامین سلامت انتخابات بکوشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.