«عادل مصدقی» معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف هم اکنون تمامی جاده های این استان را فرا گرفته و عبور و مرور خودروها را تا حدی با مشکل مواجه کرده است اما مسیر مسدودی وجود ندارد.

وی افزود: به دلیل بارش برف، تردد خودروها در مسیرهای منتهی به تهران اکنون به صورت پرحجم در جریان است.

مصدقی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری، تمامی جاده های استان تهران باز است ولی جهت رفاه حال مسافران ۲۶ باب راهدارخانه نیز در صورت نیاز، پذیرای مسافران خواهند بود. 

به گفته وی، برف سنگین در مناطق کوهستانی و شمالی استان تهران از جمله جاده های هراز، فیروزکوه و دماوند موجب شده است برخی خودروهای سواری نتوانند از این مسیرها به دلیل لغزندگی عبور کنند.

معاون راهداری استان تهران افزود: تیم های عملیاتی راهداری استان در تمامی جاده ها مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.

مصدقی از رانندگان خواست هنگام سفر در جاده های استان تهران به ویژه مناطق شمالی و کوهستانی حتما خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی یادآور شد: امسال برای نخستین بار بارش برف تمامی مسیرهای استان تهران را فرا گرفته است به گونه ای که طبق گزارشات اولیه، در مسیرهای شمالی تا بیش از ۵۰ سانتی متر برف نشسته است.

معاون راهداری استان تهران گفت: ۲۴۰ دستگاه خودرو سبک ، نیمه سنگین و سنگین در جاده ها مشغول خدمت رسانی هستند و بیش از ۴۵ تیم از شب گذشته در کلیه مسیرهای منتهی به استان فعالیت می کنند.

وی با این حال به مسافران توصیه کرد که از سفر غیرضروری در مسیرهای استان تهران خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.